Blog Medicina Pura

Quality Life Starts Here

somn bun

Somn bun cu ajutorul unui regim alimentar sanatos

Mananci ce nu trebuie, dormi cum nu trebuie. Cam asta e concluzia unui nou studiu realizat de Universitatea din Pennsylvania. Cercetatorii au depistat faptul ca persoanele care se bucura de un somn bun sunt si cele care au o alimentatie sanatoasa si variata. Ei au gasit o lista de 4 nutrienti care joaca un rol cheie in reglarea somnului.

Somn linistitor in 4, 3, 2, 1…

Somnul e pentru tine un chin noapte de noapte? Inainte sa dai fuga la medic sau la farmacie, incearca sa adaugi in alimentatia ta urmatoarele substante nutritive:

1. Licopen: se gaseste in grapefruit, rosii, papaya si pepene rosu.

somn bun

2. Seleniu: il iei din peste (cum ar fi tonul, codul, halibutul negru), precum si crustacee, orz, curcan sau nuci.

3. Vitamina C: surse importante de vitamina C sunt ananasul, capsunile, papaya, ardeiul gras, broccoli, varza.

4. Carbohidrati: potrivit unui studiu realizat de The American Journal of Clinical Nutrition, consumul de carbohidrati usor de digerat (cum ar fi cereale, orez, cartofi sau paine alba) cu patru ore inainte de culcare te ajuta sa adormi  mai repede.

Pe zi ce trece primim tot mai multe informatii care ne fac sa intelegem importanta unei alimentatii corecte. Iata de ce le recomand tuturor sa viziteze un medic nutritionist, chiar daca nu au probleme cu greutatea. E important sa aflam care sunt alimentele de care au nevoie organismele noastre pentru a arata si functiona excelent.

Vrei sa beneficiezi de sfaturile unui medic nutritionist? Completeaza formularul din dreapta si programeaza-te la o consultatie. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *