Blog Medicina Pura

Quality Life Starts Here

arderea grasimilor

Arderea grasimilor poate fi un proces frustrant…

…mai ales atunci cand esti presata de timp – e vara si ne dorim sa fugim cat mai des la mare. Daca te afli in lupta cu kilogramele in plus, daca obiectivul tau este arderea grasimilor din diferite zone ale corpului, ar trebui sa iti arunci ochii peste urmatoarele sfaturi menite sa iti usureze misiunea.

Arderea grasimilor in 5, 4, …

1. Adauga fibre in dieta: prin cresterea cantitatii de fibre din alimentatia ta vei imbunatati starea de sanatate a stomacului si a tractului digestiv. Anumite studii indica si faptul ca fibrele au efecte pozitive asupra metabolismului.

Acestea se gasesc cu usurinta in alimente ca: cereale integrale, fructe, legume, grasimi sanatoase si proteine usoare, insa problema pe care o ridica fibrele e reprezentata de dificultatea cu care asimilezi cantitatea necesara. Pentru a rezolva aceasta mica problema, pur si simplu inlocuieste produsele pe baza de carbohidrati cu cele pe baza de fibre si…nu te uita inapoi! De exemplu, daca resimti adesea…pofta de dulce, inlocuieste bomboanele cu fructe. Sau in loc de cerealele pline de zaharuri pe care le arunci in bolul cu lapte, pune un pumn de fulgi de ovaz.

2. Inlocuieste carbohidratii cu spanacul. Cauti motive pentru eliminarea carbohidratilor din meniul tau? Carbohidratii simpli cauzeaza dereglari ale nivelului de insulina, un hormon care favorizeaza depozitele de grasime si care creste pofta de mancare. Insa carbohidratii complecsi au chiar efectul opus, pastrand nivelul de insulina scazut si tinandu-ti sub control apetitul.

3. Ia-ti vitaminele. Iti vine sau nu sa crezi, vitaminele joaca un rol important in arderea grasimilor. Vitamina C este un exemplu foarte bun, deoarece este necesara in formarea unor aminoacizi ce participa la procesul de ardere al grasimilor.

Vitamina D creste cantitatea de grasime arsa cu 50%.

Vitaminele A si B joaca un rol critic in mentinerea sub control a nivelului de stres, lucru foarte important, deoarece atunci cand esti stresat(a) corpul intra intr-o stare deloc…fericita – depoziteaza grasime si arde muschi.

Ai grija deci sa te bucuri de aceste vitamine, ce joaca rol de combustibil pentru arderea grasimilor.

4. Ceasca de ceai verde. Potrivit studiilor, ceaiul verde nu este doar extrem de bogat in antioxidanti, ci si foarte benefic pentru metabolism, usurand sarcina organismul de ardere a grasimilor.

5. Cofeina cea de toate zilele. Nu doar ceaiul verde te ajuta sa scapi de tesutul adipos enervant, ci si cofeina. Aceasta actioneaza ca un inhibator al apetitului, domolindu-ti poftele si ajutandu-te sa scapi mai usor de kilograme. De asemenea, consumata inainte de programul de exercitii fizice, cofeina te ajuta sa arzi mai multe calorii, asa ca bea o ceasca de ceai sau de cafea cu 30 de minute inainte de a incepe antrenamentul. Iti va da un boost de energie si de concentrare pentru a lucra la intensitate maxima.

Tine cont de aceste sfaturi si cu siguranta lupta impotriva grasimii va fi una mai usoara! Succes!

Vrei sa scapi de kilogramele in plus si sa te bucuri de o silueta de invidiat? Completeaza formularul din dreapta si programeaza-te la o consultatie!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *